Welcome to the Research and Development Department here at Kit Kat. Not long ago, my team and I were asked to take Kit Kat Chunky and make it taste even more delicious. Well, we think we've cracked it, with Peanut Butter Chunky. Try one today, and if you don't agree, you can punish us in any way you wish. Should we be punished? You decide at peanutchunky.co.uk.

ようこそ。ここはキットカットの研究開発本部です。しばらく前に私たちチームは、キットカットチャンキーを改良して、もっと美味しくするようにという依頼を受けました。そして完成した自信作が、このピーナッツバターチャンキーです。一度食べてみてください。もし気に入らなければ、お好きな方法で私たちに罰を与えてください。さて、私たちは罰せられるべきでしょうか。peanutchunky.co.ukで、あなたが決めてください。

映像では、いろんなお仕置きが出てきていますが、どれもやりたくないですね!・・・ちなみにこのピーナッツチャンキーのサイトに行ってみようとしましたが、もう終わっていて、ないみたいです。

If you crack a problem or a code, you solve it, especially after a lot of thought. (コウビルド英英辞典より)
関連記事

Tag:動画.CM


スポンサーリンク


コメント 0